IVECO TOPCARE is de eerste eersteklas bijstandsdienst in combinatie met hospitality, ontworpen om u in beweging te houden.
Aangedreven door connectiviteit, krijgt het uw voertuig snel weer op de weg en ontfermt het zich over u in het geval van ernstigere storingen. Als de reparatie langer duurt dan verwacht, zorgen wij voor u en bieden wij u maximaal comfort via een reeks hospitality-diensten (hotel, maaltijden, transfer of medische zorg en parkeren).
Krijg de voorrang die u verdient en schrijf u in voor de IVECO TOPCARE Premium service samen met uw Onderhouds- en Reparatiecontract.
In geval van een ongepland oponthoud of een pechgeval, ontvangen de medewerkers in de IVECO CONTROL ROOM die een belangrijke rol spelen bij onze connecitiviteitsservices, automatisch een waarschuwing dat u zich bij een van onze meer dan 1.800 werkplaatsen bevind. De werkplaats zal u de hoogste prioriteit geven bij het oplossen van de storing van uw voertuig.
U profiteert automatisch van een prioritair proces voor de levering van onderdelen en getrainde diagnostiek experts. om uw UPTIME te verhogen. Daarnaast ontvangt u constant updates over de status van de reparatie.
Mocht de reparatie door pech of ongepland oponthoud langer duren dan verwacht en u bent ver van huis, dan zorgen wij voor maximaal comfort en rust dankzij een aantal hospitality-services.
Gastvrij verblijf in een
hotel als u ter plaatse
moet blijven.
Gastvrije verstrekking van eten
en drinken, zo lang u
niet naar huis kunt.
Gastvrij vervoer om het
hotel of restaurant
te bereiken.
Organisatie van medische bijstand in
geval van niet-levensbedreigende
ziekte van de chauffeur.
Gastvrije dekking voor het parkeren van uw
truck en aanhanger of oplegger voor de
duur van de medische behandeling.